A Rákóczi híd közvilágítása a rekonstrukciót megelőzően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szinten
A Rákóczi híd közvilágítása a rekonstrukciót megelőzően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szinten
A Rákóczi híd közvilágítása a rekonstrukciót megelőzően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szinten
A Rákóczi híd közvilágítása a rekonstrukciót megelőzően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szinten
A Rákóczi híd közvilágítása a rekonstrukciót megelőzően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szinten
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt
A Rákóczi híd új köz- és díszvilágítása a rekonstrukciót követően, a már balesetveszélyes, a szabványos érték 10 %-át jelentő szintről, a szabványos 35 luxra nőtt